DEZE ACTIE IS AFGELOPEN

Verkiezing van de leukste bakker van Nederland!



Verkiezing van de leukste bakker van Nederland Bakers against Cancer is maatschappelijk partner van de verkiezing Leukste Bakker van Nederland!
Stem voor 31 januari 2014 op de Leukste Bakker van Nederland via www.leukstebakker.nl en steun Bakers against Cancer. Voor iedere stem waarbij toestemming wordt gegeven voor het ontvangen van nieuwsbrieven, van de partners van de verkiezing, wordt er € 0,05 gedoneerd aan Bakers against Cancer.
Stemmen is kosteloos!

Trakteer zieke kinderen

Op een lekker dagje uit

Volkoren bosbessen

Tiramisu

Fruity Volkoren

Gevulde Volkoren

Voorjaars

 
 
 

Eerste consumentenactie

 

De eerste consumentenactie in het voorjaar was een groot succes! Bij aankoop van speciale Bakers against Cancer producten bij de deelnemende bakkers ontving de consument een altijd-prijs actievoucher met een code die op de website ingevuld kon worden. De consument maakte hiermee kans op mooie prijzen, die varieerden van een dagje sauna bij de Zwaluwhoeve tot een midweek weg bij Hoogenboom Vakantieparken, maar ook een KitchenAid Robotmixer van Whirlpool tot een reischeque van Bolderman t.w.v. &euro 2.500,- waren er te winnen. Het doel van de actie was drieledig: door een bezoek te brengen aan de ambachtelijke bakker trakteerde de consument zichzelf op iets lekkers, hij/zij maakte daarmee kans op mooie prijzen en steunde daarnaast ook nog het goede doel. In totaal zijn er bijna 25.000 codes ingevoerd op de website!

 
 

Tweede consumentenactie

 

In het najaar was er de Happy Muffin actie. Op vrijdag 27 september verscheen er in de VROUW bijlage van de Telegraaf een coupon van Bakers against Cancer. Met deze coupon kon iedereen twee gratis Happy Muffins ophalen bij de deelnemende bakkers. Naast de coupon is er een prachtig artikel over het initiatief geplaatst in de VROUW. Hierin werd het verhaal van de stichting toegelicht. Daarnaast vertelde een trotse bakker over zijn deelname en ervaringen, en kon u het aangrijpende verhaal van Jeremy (9) lezen. Het doel van de actie was om zoveel mogelijk klanten de weg naar de winkel (terug) te laten vinden en klanten te enthousiasmeren over het Bakers against Cancer assortiment , zodat we gezamenlijk nog veel meer kinderen een glimlach op het gezicht kunnen bezorgen!